סמינר סטיילינג ותדמית לנשים בעמדות ניהול

הנראות משפיעה לא רק על האופן שבו תופסים אותך,
אלא גם על האופן שבו מתייחסים אלייך,
ובצורה מסוימת גם על האופן שבו בסופו של דבר את מתנהלת!

 

זה מסר חשוב בעיני שכדאי להעביר לעובדים/ות בחברה.
ולכן יצרתי את סמינר הסטיילינג והתדמית לנשים בעמדות מפתח וניהול. סמינר של 4 שעות שמכסה את נושא הסטיילינג האישי והעסקי בדגש על עסקי ועמידה מול קהל.

4 נושאים עיקריים בסמינר:

#קווים - אבחון מבנה גוף, אשליות ויזואליות, שימוש בקווי הבגדים,
פיסול הגוף באמצעות הבגדים. טריקים קטנים שעובדים בגדול!

#צבעים - איך לוותר על הצבע השחור כברירת מחדל ולהכניס עוד צבעים למלתחה. שימוש נכון בשילובי צבעים כדי לשדרג את ההופעה החיצונית ואיך לבחור את הצבעים שמחמיאים לך.

#מלתחה - איך לבנות מלתחה מתוחכמת, מגוונת תוך שימוש בבדים וצבעים נכונים, איך לשדרג את ההופעה החיצונית לנוכחות עם שיק וביטחון.

#עמידה מול קהל - שפת גוף נכונה מול קהל. מה ללבוש ובאיזה צבעים לבחור כשעומדים מול קהל בכל יום, בין אם זה במקום העבודה שלך, עם חברים ומשפחה, או כשאת מרצה

   054.564.9653 

הרצאת סטיילינג לנשים
אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן מספר טלפון תקין.
אנא הזן הודעה.

המלצות

ליטל שקד

אחת הנשים המקסימות שפגשתי. יודעת לשלהב את הקהל והסובב לה. יצאתי מההרצאות והמפגשים שלה תמיד צמאה לעוד מידע ויחד עם זו מלאה בטיפים וכלים שימושיים ליום יום שלי ובכלל. בעלת יחס חם ואוהב, מאוד מקצועית!!!יודעת להיות קשובה לצרכיי הלקוחות,סבלנית לשאלות ולבקשות לקוחה. ממליצה בחום למי שבא לה להתפנק ולפנק אמא/חברה/אחות וכד. לא תצטערו ותצאו סופר מרוצות ונמרצות להכיל ולשנות את הרגלכן בלבוש!! ממליצה בחום רב

עדנה בריל

נפלאה. מקצועית. נעימה. יודעת איך להעביר את הידע הרב שלה. כייפית. שמעתי אותה כמה פעמים ותמיד יש מה ללמוד.

יפעת דננברג

ממליצה מאד להשתתף בסדנה של לילי. מייצר מחשבה חדשה יצירתית וקלה כל פעם שצריך להתלבש.

הדס יונתן

הסדנא של לילי קורל נותנת הרבה כלים ועצות מעשיות איך להתלבש בשיק ובסטייל. לילי העבירה לצוות שלי באלומה את הסדנא ומיד הורגש שינוי. מה שהכי אהבנו בסדנא זה השילוב בין מקצועיות ואנושיות. ממליצה בחום.

טל אפרתי

פגשתי את לילי בסדנת סטיילינג בה השתתפתי. לילי העבירה סדנה כיפית ונעימה במקצועיות מדהימה שפתחה לי דלת לעולם נפלא. מאז אני עוקבת אחריה קבוצת הפייסבוק, בבלוג שלה, בסרטונים המקסימים שלה ומאד נהנית מהטיפים הפשוטים ומדהימים שהיא נותנת, שמייצרים שינוי משמעותי בהרגשה ובמצב הרוח. ממליצה בחום!

יפעת לוטן

אין על לילי קורל!! שילוב של מקצועיות, אנושיות, סטייל וסבלנות. קיבלתי ארגז כלים מעולה המכיל טיפים על מבנה הגוף, שילובי צבעים, אקססוריז, הלבשה תחתונה ועוד. ממליצה בחום ובאהבה!!

מיקי שוקרון לויה

לילי שינתה את עולמי