קורס סטיילינג דיגיטלי

בואי לראות איך גם את מתלבשת בסטייל
למרות שאולי נדמה לך
ש"אין לך את זה" - גלי איך להתרגש מחדש מהבגדים שלך!

את קונה וקונה וקונה... ובכל פעם נכנסת ללופ שאין לך מה ללבוש או שאת מרגישה שהארון שלך משעמם והשילובים איך לומר, לא מתרוממים. ותמיד נראה לך שאת צריכה לקנות עוד בגדים ושוב יוצאת לקניות ואז שוב נכנסת ללופ המוכר אחרי כמה שבועות - שאין לך מה ללבוש!

כבר נמאס לך מהלופ הזה ואת מרגישה שהגיע הזמן להתנתק ממה שמשאיר אותך רוב הזמן בתחושת חוסר מיצוי. הגיע הזמן ללמוד פעם אחת ולכל החיים איך זה מרגיש להתלבש כמו שאת באמת רוצה, לקנות את הבגדים המחמיאים ולבנות שילובים מגניבים ומלאי שיק!
הגיע הזמן ללמוד מה הכי מחמיא לך, איזה גזרות ובדים ואיך לשלב צבעים ומה זה אומר לקנות חכם.
בקיצור, את רוצה לדעת את כל הטריקים והטיפים של הסטייליסטיות!

בדיוק עלייך חשבתי כשיצרתי את הקורס האינטרנטי ללימוד סטיילינג אישי "שיק אונליין". בקורס הזה נעבור יחד תהליך משנה גישה וחיים!

סטיילינג- הרצאות וסדנאות

הגיע הזמן לנפץ את האוטומט הזה ולסגל לעצמך מלתחה וסגנון לבוש שמתאימים בול למי שאת!

את תלמדי איך ומה לקנות, מה עובד עבורך ומתאים לאורח החיים וסגנון הלבוש שלך, תבחרי את הצבעים הטובים לך ותכניסי צבע למלתחה, את תלמדי להתלבש בסטייל ושיק ייחודיים רק לך ולהתרגש מחדש מהבגדים שלך ומההרגשה הנפלאה של!

למי מתאים הקורס?

>> אם את רוצה לשדרג את הסטיילינג האישי שלך ולהיפטר מההרגל של לקנות בגדים דומים למה שכבר יש לך בארון

>> אם את רוצה לבטא את האישיות שלך גם דרך הבגדים ולא יודעת איך לעשות את זה ומהיכן להתחיל

>> אם את רוצה ללמוד אחת ולתמיד מה מחמיא לה ואיך לשדרג את הנראות שלך בלי להוציא הון תועפות על בגדים או לבזבז הרבה זמן על תהיות.

>> אם את מבינה שסטיילינג אישי הוא המפתח להצלחה בחיים בכל מיני תחומים ורבדים.

>> אם את מבינה שהבגדים הם לא המהות, אלא מה את עושה איתם!

אחרי ליווי של אלפי נשים בקורסים, הרצאות וליוויים אישיים אני יכולה לספר לך שהשינוי שאת רוצה נמצא בהישג יד,
והוא פשוט ממה שנדמה לך.

"את מעבירה את הקורס בצורה מגניבה ומעניינת, מראה כל מיני סגנונות והתכנית מאוד ריאלית ופרקטית, מבינה עניין. השיעורים מועברים בצורה איכותית מובנת ומהירה לקליטה. הטיפים שלך בין לבין חשובים ביותר ובטוח יצליחו לחסוך זמן בצורה משמעותית."

הדר יובל

קורס סטיילינג אישי

מה תלמדי בקורס?

את תלמדי שאין "מותר" או "אסור"! יש בעיקר למידה של טריקים מגניבים לשדרוג ההופעה כדי שבכל יום תרגישי נפלא עם הדרך שבה את בוחרת להתלבש ולקנות בגדים, והכל בצורה פרקטית שקל ליישם!

1>> סודות הסטיילינג האישי

נדבר על דימוי גוף ולמה את מתעקשת להסתיר את החלקים שאת פחות אוהבת בגוף. איך אפשר בקלות לשנות את הגישה ולחבב כל חלק בגוף, להדגיש את החלקים שאת אוהבת במקום להתלבש כדי להסתיר. איך להתאים הלבשה תחתונה ולייצר מראה ארוך ונשי יותר, מהם אשליות ויזואליות ואיך הבגדים יכולים לעזור לך לחטב את המראה שלך מבלי להוריד במשקל. איך לאבחן את מבנה הגוף שלך ולדעת ואיזה גזרות הכי מחמיאות לך. איך לפסל את מבנה הגוף שלך בכל מידה,, להתלבש בסטייל ולהכניס צבע והדפסים למלתחה.

2>> בניית מלתחה חכמה

לקנות בגדים זו לא חוכמה. בחלק הזה של הקורס נלמד איך לאבחן את המלתחה שלך, תדעי איזה פריטי לבוש משדרגים חסרים לך ומה כדאי ורצוי להוציא מהארון. נלמד איך לדייק מלתחה חכמה, כזו שמתאימה בול למי שאת! נדייק את סגנון הלבוש, נלמד איך לקנות בגדים ולחסוך כסף, נבנה תשתית מלתחה נכונה וקלאסית שמתאימה לכל סיטואציה שאליה את מתלבשת.

3>> תוכן משלים

איך לסדר את הארון בצורה אפקטיבית כך שתמיד תשלפי את הבגדים הנכונים ולא את ברירית המחדל והאוטומט שלך.
איך לקנות חכם ומדויק ומה לקחת בחשבון כשאת קונה בגדים.
איך להתאים בגד ים למבנה הגוף
 כדי שתמיד תאהבי ללכת לים או לבריכה בלי להישאר עם בגדים כשכולם נכנסים למים.
איפור יומיומי כדי לשדרג את המראה שלך בכל יום
איך לקנות אונליין כדי שתוכלי להתחדש גם בפריטי לבוש מיוחדים שאת רואה באתרי אונליין. זה חוסך זמן ולרוב גם זול יותר.

השיעורים מוקלטים ומלווים בהדגמות ומצגות והכל דרך המחשב או הטלפון שלך.

השיעורים והתכנים זמינים עבורך לצפייה לתמיד!

כבר במהלך הקורס תצליחי:

1>> להתלבש מחמיא בשיק וסטייל ולבחור את הבגדים בקלות

להתלבש לפי מבנה הגוף שלך בלי קשר למשקל שלך ואיך לפסל ולעצב את הגוף שלך באמצעות הבגדים

2>> לבחור בגדים בצבעוניות משמחת והדפסים שמשדרגים את המלתחה ואת הלוק

איך להפוך כל לוק למגניב ומלא סטייל בכמה טכניקות פשוטות ואיך לשלב צבעים בלי לפחד בעזרת נוסחה מגניבה

3>> להתלבש בסגנון הלבוש שמתאים לאורח החיים והאישיות שלך וכך לבטא את האמירה האישית וטביעת האצבע שלך גם דרך הבגדים

ואיך להשתמש בסודות הסטיילינג ולהבין שבגדים הם כלי העבודה שלך ובסופו של דבר את יכולה ללבוש הכל - זה לא הבגדים אלא מה את עושה איתם

4>> להשקיע את הכסף שלך בבחירה נכונה של הבגדים ולהיפטר מהתסכול כשאת נכנסת לחנויות וגם מהבזבוז המיותר

איך לחסוך כסף בשופינג ולשלב בין בגדי עבודה ובגדי שעות הפנאי והבילויים ואיזה פריטי קסם כדאי שיהיו לך במלתחה כדי שתמיד יהיה לך מה ללבוש

"שיק אונליין" הוא קורס עם תוכן פרקטי לצד העצמה

התכנים מאפשרים לכל אישה להתלבש בסגנון אישי מיוחד ובצורה פרקטית
זה קורס שמנפץ מיתוסים לגבי סטייל אישי ולגבי אופנה בכלל, ויאפשר לך לבנות את הסגנון האישי שלך תוך שמירה על מלתחה מדויקת וחיסכון במשאבים כמו כסף, זמן ואנרגיה.

מעל 10 שעות של שיעורים מוקלטים ותוכן פרקטי ומדויק שכולל הדגמות והסברים מפורטים. אני לא מבזבזת את הזמן שלך בשיעור על תוכן "מבוא". את צוללת ישר לתוכן המעשי וללמידה.

אז במקום להגיד "איזה יופי זה מונח עליה. עליי זה ייראה זוועה"
תתחילי לשמוע מחמאות כמו - "חמסה חמסה חמסה איך שאת נראית" ותתחילי להתרגש מהבגדים שלך ומהדרך שבה את בוחרת להתלבש!

מה ההשקעה להרגשה הנפלאה שלך?

מחיר מלא של הקורס 720 ש"ח

מחיר הקורס לאחר הנחה - 550 ש"ח בלבד!

ההשקעה בידע ובטיפים שתקבלי בקורס יחזירו את עצמם כשתצאי לקניות ותדעי בדיוק מה לבחור וממה להימנע. זו השקעה חד פעמית שהידע שתצברי ילווה אותך לכל החיים בלי קשר למשקל או לגיל שלך.

הקורס בלמידה אישית

את מקבלת גישה לאתר הקורס וכל התכנים פתוחים עבורך לתמיד

והלמידה היא בקצב שלך

 

אם הבנת את הרעיון ואת ממש מעוניינת להירשם לקורס ולהפסיק לבזבז זמן יקר, כמה קליקים קצרים ומילוי פרטים ואת כבר בדרך לשינוי. בסיום ההרשמה תעברי לעמוד תשלום מאובטח והקורס יישלח אלייך במייל לאחר הסדרת התשלום. אם את מעוניינת בפרטים נוספים על הקורס גללי למטה..

אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן מספר טלפון תקין.
אנא הזן הודעה.

מאחורי הקלעים של הקורס "שיק אונליין"

דורית דים-דלריאה

"עכשיו סיימתי לראות את השיעור על מלתחה חכמה. הפנמה של כל המידע ואיזה מזל שאפשר לחזור על הכל מתי שארצה. האותנטיות שלך לילי מאפשרת לי מרחב טעויות בבואי לבחון את המלתחה שלי, יודעת בדיוק מה חסר לי, ממה להיפרד כי הוא כבר לא משרת אותי, רגש התעוררות. כמה טעויות עשיתי עד עכשיו בקניית הבגדים ויצירת מלתחה, התרגשות לגלות עוד אפשרויות שילובים רעיונות. שמחה שנתתי לעצמי את המתנה הזאת. איפה היית כל חיי??"

כרמית שם טוב כהן

"האמת....באתי בתחושה שמה כבר יכול לשנות לי. אני הרגשתי יודעת אבל כל שיעור לומדת עוד משהו. לקחתי מלא טיפים, במיוחד בארגון הארון והמלתחה והיום צללתי לארון הוצאתי הכלללל. אני כבר 4 שעות ממיינת אז ממש תודה. מהמחשבה שאני חייבת משהו לרכוש כי אין לי מה ללבוש - יצא בדיוק ההפך"

אריאלה אוחנה איתן

"בוקר טוב אתמול השלמתי פערים וראיתי את השיעורים. ממש נהניתי מהמקצועיות שלך לילי ומהידע המעמיק והתחלתי לעשות בדיקה בחזיות באורך החולצות. אפילו העזתי היום ליישם את הטיפ שלך לגבי אורך החולצה. אני ממש שמחה שנתתי לעצמי את המתנה הזאת זה ממש מתחיל לשנות לי את דפוסי החשיבה שלי."

ג'ני גובר

"השיעורים מעניינים, קולחים ומחדשים לי, למרות שזאת לא פעם ראשונה שאני שומעת חלק מהחומרים. האופן שבו את מתקרבת למצלמה יוצר אינטימיות ואותי זה ממש שובה. כבר נרתמתי למלאכה והעמדתי השבוע להדחה שתי חזיות."

סיגלית זכות

"ראיתי הבוקר את השיעור על שילוב צבעים, מעולה!! רציתי לשאול לילי אם הרעיון של צבעים חמים/קרים לשילוב - כל צבע חם יתאים לכל צבע קר, בהכרח? כמו כן, הצבעים הנייטרלים - האם הם לא נכנסים לתוך ה"חם/קר"?"

כרמית שם טוב כהן

"וואו איזה כיף שהשארתי את השיעורים לסופש. השיעור הזה מעולההה 2 צבעים שלא קיימים אצלי בכלל טורקיז וירוק זית ופתאום הם ממש מיוחדים. הולכת לנסות לבדוק מה יש לי בארון. ושאלה? ורודים שייכים לצבעים קרים"

מיטל בקר זוליכה

"קולח, זורם, מעניין, מונגש, המון מידע חדש. בקיצור מ ר ת ק. איזה כיף לילי, שמחה שנתתי לעצמי את המתנה הזו"

הדר יובל

"את מעבירה את הקורס בצורה מגניבה ומעניינת, מראה כל מיני סגנונות והתכנית מאוד ריאלית ופרקטית, מבינה עניין. השיעורים מועברים בצורה איכותית מובנת ומהירה לקליטה. הטיפים שלך בין לבין חשובים ביותר ובטוח יצליחו לחסוך זמן בצורה משמעותית."

אם טרם הכרנו, נעים מאוד..

סטייליסטית צמודה

לילי קורל , סטייליסטית ויועצת תדמית

מומחית בתהליכי שינוי לתדמית אישית ועסקית, מרצה ומכשירה סטייליסטיות.

אני מגדירה את עצמי כסטייליסטית ל- everyday women, מתאימה ומנגישה את עקרונות הסטיילינג לנשים בכל גיל ומידה, נשים שנושא הייצוג החיצוני חשוב להן.

השימוש בסטיילינג ובבגדים כ"כלי עבודה" כדי ליצור את התדמית והרושם שהלקוחה שלי רוצה, לפתח את היצירתיות ואת מקורות ההשראה שלה. סטיילינג מוצלח הוא כזה שמשפיע על כל רובד בחיים, הוא מייצר שינוי לא רק במראה החיצוני אלא גם בהרגשה האישית וכתוצאה מכך גם בדימוי העצמי.

אני אוהבת להנגיש לנשים את הסטיילינג בעידן המודרני. מה שהיה אסור פעם,
כבר איננו. היום מותר לך כל מה שאת רוצה. אני מלמדת את שפת הסטיילינג ואיך כל אחת יכולה להתלבש בצורה שמחמיאה לה הרבה יותר.

זה לא בהכרח *מה* את לובשת, אלא *איך* את עושה את זה כדי לבטא את האישיות שלך הכי טוב שאת יכולה! להוציא את המיטב שבך לאור, והכי מאמינה במשפט - את הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך!

את מעדיפה להתייעץ איתי בטלפון? פשוט לחצי על המספר וצרי איתי קשר

   054.564.9653 

סטיילינג אישי

הבנתי לילי, אני ממש רוצה להירשם!

כמה קליקים קצרים ומילוי פרטים ואת כבר בדרך לשינוי. בסיום ההרשמה תעברי לעמוד תשלום מאובטח. לינק לצפייה ישירה בתכני הקורס יישלח אלייך בוואטסאפ לאחר התשלום.

אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן מספר טלפון תקין.
אנא הזן הודעה.
קורס סטיילינג אישי