איך לפתח שיק אישי

1. תהיי את. אל תתחפשי לאף אחת. תאמצי סגנון משלך.

2. מתוך המלתחה שלך בחרי כמה פריטים קלאסיים עבורך, שסביבם תבני לך לוק שונה בכל פעם. תפתיעי את עצמך. והם לא חייבים להיות קלאסיים במובן הקלאסי של המילה , מספיק שאלה יהיו פריטים שאת מאוד אוהבת ו"חורשת" עליהם. כדאי "לשבץ" את המלתחה בכמה פריטים שרכשת באינטרנט (מתוך אתרי הקניות בחו"ל) כדי שאלה יהיו הפריטים הייחודיים שלך (ושאין לאף אחת אחרת). כמה כאלה במלתחה שלך יעניקו לך את ההרגשה והביטחון שהמלתחה שלך מיוחדת לך.

3. אקססוריז. אני אף פעם לא לבושה מספיק אם לא הוספתי אקססוריז לפי מצב הרוח שלי וההתאמה ללוק. אם את ממש נטולת אקססוריז, תתחילי במינונים קטנים. אם הלוק שלך בצבע אחיד תוסיפי צמידים בצבע נגדי, קלאצ' קטן וצבעוני, טבעת גדולה עם אבן צבעונית.. תני לפנטזיה שלך להוביל מידי פעם..

4. תעזי!! אל תפחדי לנסות דברים חדשים. אני תמיד אומרת שהאקססוריז הכי שווה שאת יכולה להתהדר בו הוא Your Open Mind.

5. לא משנה מה מבנה הגוף שלך, הפריטים שכדאי שיהיו לך בארון הם: מכנסיים בגזרה מחויטת וגבוהה, חולצה לבנה מכופתרת ובמידה המתאימה, ג'ינס כהה בגזרה גבוהה שאוסף הכל ומחמיא לחמוקייך, עליונית/ ווסט בצבע נייטרלי שתוכלי "לזרוק" על עצמך עם כל אאוטפיט שתבחרי, ז'קט נשי בגזרה סקסית ומדגישת מותן (רצוי מצידי בצבע אדום), והכי הכי חשוב אקססוריז בשלל צבעים, מרקמים וגדלים.

6. הרבי ללבוש שמלות בגזרה המתאימה לך. זה נשי, מחמיא, סקסי ונוח להפליא.

7. כשאת הולכת לשופינג תזכרי שהפריט שאת קונה צריך להיות במחיר ששווה את התועלת הטמונה בו. הפריט (מכנסיים, חולצה, ווסט וכו') אמור להתאים לכמה שיותר שילובים, אלא אם זה פריט טרנדי שמראש ייעדת אותו לעונה אחת. טרנדים - פריט או שניים יספיקו כדי לתת לך את הטאצ' האופנתי מעודכן.

8. את לא יודעת לשלב צבעים באאוטפיט שלך? נסי לשלב צבע חם עם צבע קר במינון שאת רוצה!

9. אופנה וסטייל זה כיף, אל תשכחי את זה. זה כלי שנועד לשרת אותך בדרך הכי כייפית. או כמו שאמרו לפניי -Every day is a fashion show & the world is your runway

10. והכי הכי חשוב - המוטו שלי - את הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך!
תמצאי את האיזון בין הפנים לחוץ, לצמצם פערים עד כמה שאפשר בין מה שאת מרגישה וחושבת על הפוטנציאל שלך לבין איך את מנהלת אותו בשוטף.

שלך
לילי ♥