מיקוד - זה כל הסיפור!

איזו הפתעה גדולה זו לגלות באמצע החיים שאת עושה את מה שאת הכי אוהבת לעשות
להדריך נשים להעצמה באמצעות ההופעה החיצונית! זה הרי ידוע שלהיות סטייליסטית לא מסתכם ב-לעזור לה להחליט איזו חולצה מתאימה לאיזה מכנסיים.

יש בעבודה שלנו סוג של שליחות אמיתית. כן, גם לי לקח קצת זמן להתרגל לרעיון היומרני הזה - אני?? משנה חיים לאישה אחרת??

אם את כבר בתחום והספקת ללוות כמה נשים אולי גם לך אמרו את המשפט הזה - "שינית לי את החיים" כי יש נשים שיש להן קושי אמיתי שדורש מהן אנרגיה / זמן / כסף.. ואת הקושי הזה את פותרת עבורה. זה סיפוק שאין לתאר.

יחד עם זאת, את מוצאת את עצמך מנהלת עסק שעובד. עסק שהוא כבר הרבה מעבר לתחביב שאת מטפחת. ועסק זו כבר אחריות שלך - לחיים שלך. בעסק צריך לעבוד! ללמוד, להתפתח, להיות עם האצבע על הדופק, לבדוק מה הקהל שלך צריך ממך, איך לשווק את העסק שלך נכון, לדעת מה למכור ומתי. וכדאי שיהיה גם אתר, ובלוג, ואינסטגרם פעיל וכל פלטפורמה שיכולה לעזור לך להתקדם ולקדם את העסק שלך. וזו כבר אופרציה שלמה ומורכבת.

ולבד - זה בלתי אפשרי לעשות את זה!
כלומר, זה אפשרי, אבל הדרך תהיה ארוכה הרבה יותר. אני יודעת כי גם אני ניסיתי, ואז הבנתי שאני חייבת ללמוד כל מיני דרכים לשווק את העסק שלי. להיות יצירתית, בעלת אג'נדה שתייצג אותי, שהקהל שלי יכיר אותי.

עברתי הכשרות בכל מיני תחומים אצל הטובים ביותר, אני עדיין לומדת כל יום משהו חדש, וממש בוער לי להעביר לך את הידע והניסיון שלי. למה? כי אני מאמינה בקהילת בעלות מקצוע. אני מאמינה בתחרות בריאה, בקולגיאליות מהנה. ומעבר לזה - אני כל כך נהנית לתת מהידע שלי שזה גורם לי סיפוק גדול בדיוק כמו ללוות לקוחה בסטיילינג אישי.

לכן יצרתי עבורך פגישות מיקוד במגוון נושאים
1. מדיה חברתית -

איך לבלוט במדיה החברתית [פייסבוק, אינסטגרם, קבוצות] להגדיל את הקהילה שלך ולעשות מזה כסף תקבלי טיפים איך להתנהל בדף העסקי, איך למנף את הפרופיל העסקי לשיווק העסק, בניית פרופיל מנצח באינסטגרם, פלטפורמות לכתיבה ברחבי הרשת, כתיבת פוסטים סוחטי לייקים, בחירת תמונות לפוסטים

2. בניית בלוג עצמאי בפלטפורמת בלוגר

עיצוב ובניית תבנית אישית מותאמת עבורך. זה יהיה הבית לכל הכתבות שלך.
קישור אחד שאותו תוכלי לשלוח למתעניינות להתרשמות מהעשייה שלך, זה בעצם אתר שבנוי על בלוגר תקבלי עיצוב באנר לאתר ונבחר יחד את התבנית שאיתה תרצי לעבוד. את האתר הראשון שלי בניתי על הפלטפורמה של בלוגר והוא היה מקודם מאוד בגוגל

3. בניית בנק פוסטים וכתבות

איך להכין נושאים לכתבות או פוסטים כך שגם בימים שההשראה לא מגיעה תוכלי לשלוף מבנק הפוסטים, נשכתב פוסטים לחודש שלם שגם מהם תוכלי לגזור בכל פעם נושא אחר ולכתוב פוסט נוסף, נבחר תמונות לכל פוסט ממאגר תמונות חינמיות

4. עיצוב בתוכנות חינמיות עבור החומרים השיווקיים של העסק

אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות אחרי סטיילינג, זה עיצוב גרפי. אני מכירה כמה תוכנות חינמיות שיעזרו לך בעיצוב החומרים השיווקיים

5. בניית תוכנית עבודה שנתית

הגדלת סל מוצרים ותמחור. אחד הדברים שהכי עזרו לי בעסק כדי להתגבר על הבלבול זו תוכנית עבודה מסודרת לחי שנה או שנה התוכנית מעניקה שקט בראש משום שאת יודעת מה עומד לפנייך - מתי לשווק את המוצרים שלך, זו הזדמנות נהדרת להגדלת סל מוצרים

6. שיחת מכירה

4 שלבים לסגירת עסקה לפי המודל של Sale Master
מודל שיחת מכירה שעובד מעולה! נעבוד על סימולציה של שיחת מכירה, איך להתייחס להתנגדויות כמו "יקר לי" או "אין לי זמן לזה" וכו'..

7. עיצוב ובניית מצגת לסדנה

עמידה מול קהל / אסטרטגיית מעמד מכירה בסוף סדנה. תקבלי עיצוב טמפלט כולל הלוגו שלך עבור מצגת. נעבור על התכנים הרלוונטיים לכל סדנה מה כדאי / לא כדאי להכניס לסדנה כדי למשוך את הלקוחות לליוויים אישיים ואיך להניע לפעולה בסוף הסדנה

8. כתיבה שיווקית

איך לכתוב במדיה החברתית / בבלוג / לרשימת התפוצה. מהי כתיבה אותנטית שמושכת לקוחות להתעניין בך, איך לתחזק קהילה עוקבת, ממה להימנע בכתיבה השיווקית. מהם המסרים השיווקיים מבוססי NLP שמניעים את הפעילות השיווקית של העסק

       054.564.9653

פגישת מיקוד

איך זה יתבצע?
אפשר לרכוש פגישה אחת במחיר 300 ש"ח לשעה וחצי
או בנק שעות לפי הדירוג הבא -
3 שעות במחיר 850 ש"ח
6 שעות במחיר 1650 ש"ח במקום 1800
12 שעות במחיר 3120 ש"ח במקום 3600

*מכל פגישה תצאי עם שיעורי בית וליווי אונליין עד לביצוע וסגירת קצוות של נושא הפגישה
*מומלץ לרכוש מינימום 2 שעות
*הפגישות יתקיימו בבית קפה באזור המרכז / שפלה / דרום או בזום
*יש להגיע עם לפטופ ועליו כל חומרי השיווק מסודרים בתיקיות

אז אל תתמרחי - לכי על מיקוד
לתיאום 054-5649653

מעוניינת לרכוש מצגת סטיילינג מוכנה?

מצגת מעוצבת עם 30 שקופיות
כולל דף פתיחה (הצגה עצמית) ודף סיום (פרטי התקשרות)
אפשרות בחירה בין מצגת על רקע כהה או רקע לבן
מדריך הסבר על מה לדבר בכל שקופית
אפשרות ל-2 שינויים ו/או תוספות על המצגת המוכנה
עיצוב בצבעי הלוגו שלך (בפונטים ובאלמנטים הקישוטיים)

פרטים מלאים בקישור https://bit.ly/2QQD4qk

עלות: 580 ש"ח

   054.564.9653 

אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן הודעה.

המלצות

אדווה בן חמו

סדנה מהממת על איך לנהל סדנת סטיילינג של לילי קורל האלופה, כמה טיפים, איזו הקשבה והכלה. וואוו!! תודה לך לילי על ערב מהנה גדוש במידע ובטיפים שילכו איתי מכאן ועד הסוף! מקצועית, חמה עם הרבה ידע. תודה רבה!!

טלי

לילי, הנתינה שלך לא מובנת מאליו כלל, למרות שזה בא לך טבעי. חזרתי אתמול מהסדנה באנרגיות גבוהות. אחרי המקלחת נעמדתי מול המראה והתחלתי לתרגל הצגה עצמית לסדנה שלי. זכינו!

טל

לילי יקרה, תודה שחשבת על קורס לבניית מצגת שנותן מענה לצורך כל כך חשוב ובסיסי לסטייליסטית מתחילה. הייתה לי הזכות לפגוש אותך, ללמוד ולספוג את הידע הרב והעצום שהעברת לנו במפגש. הנגישות שלך והנתינה מכל הלב היא מדהימה ואת מעוררת השראה. אז תודה ענקית!

יהודית זהבי

לילי יקרה, חשבתי מה אכתוב לך? איך אודה לך על זמן יקר, איכותי ומקועי? אני מוכרחה לומר שנתת לי אומץ וביטחון להרים את פרוייקט הסטיילינג באוויר. הסברת כל פרט קטן בנעימות ולימדת אותי תובנות חדשות ומועילות. הצעת פתרונות יצירתיים לכל שאלה. אני בטוחה שהדרכתך תיזכר בעיני כמקור השראה וכמקפצת דרך לעצמאות שלי, ועל כך אני מודה לך מאוד.

ליאונה כהן

לילוש יקרה, וואוו יצאתי מהפגישה איתך אחרת ממה שהגעתי... יש לי קהילה! כמה נתינה ואכפתיותושימת לב לפרטים הקטנים. וכמה סבלנות! תודה רבה רבה. כיף גדול להכיר אותך מעבר לפייסבוק ותודה על כל המידע שנתת לי ברוחב לב.

יערית בוארון

כשסיימתי את לימודי הסטיילינג שלי חיפשתי ברשת סטייליסטיות שיהוו עבורי השראה, וכך בעצם הפכתי לסטוקרית שלך :-). יש בך נחישות, כריזמה, מקצועיות וסמכותיות, כנות, עניין ואותנטיות. וזאת הסיבה למה בחרתי בך ללוות אותי בתחילת דרכי כסטייליסטית אישית! אני רוצה להודות לך על נדיבות ונתינה עצומה מהידע שלך ללא חשש וקנאיות, להודות לך על הקשבה והכלה, על מקצועיות מטורפת ועל שפתחת בפני ערוץ התבוננות נרחב ומגוון.

מרב אבן זהר

לילי יקרה
את מלווה אותי מתחילת דרכי המקצועית, עזרת לי להכין תוכנית עבודה שנתית, ותמכת בי ליישמה. השתתפתי בסדנה שלך לשיווק דיגיטלי, כך שבאמצעותה פתחתי בלוג והגדלתי את רשימת התפוצה שלי. ולאחרונה ליווית אותי בפיתוח קורס שהוא שירות חדש לעסק.

את כל זה את עושה ברוחב לב, בשפע, באופן יצירתי ומקצועי מניסיונך העסקי והאישי ואת תמיד שם לכל שאלה, שזה כל כך לא מובן מאליו עבורי. מבחינתי את המנטורית המקצועית שלי. אז רוצה להודות לך על כל זה מכל הלב ♥♥
המלצה רותחת ממני, כי הליווי שלך מביא לתוצאות בשטח.