chic your mind - תוכנית ליווי אישי בשני מפגשים וליווי אונליין לכל החיים. התוכנית בנויה משני מפגשים אישיים:
1. פגישת ייעוץ קניות
2. פגישת ייעוץ ארון

התוכנית נועדה לתת לך מענה לכל הצרכים היומיומיים שלך, והכל בהתאמה אישית. כל רובד בחיים שלך נלקח בחשבון: העיסוק שלך, שעות הפנאי, משפחה וילדים. לכל חלק מהיום ניתן מענה מסודר וטיפים פרקטיים.
בסופו של דבר, תהליך מקצועי כזה יעזור לך לחסוך כסף, זמן ותסכולים.

לתיאום שיחת התאמה ללא התחייבות התקשרי 054-5649653

סטייליסטית צמודה

פגישת ייעוץ קניות

איך לקנות חכם ולחסוך כסף!
מלתחה מגוונת אמורה להכיל מגוון פריטים, בלי קשר למחיר שלהם. אלה יכולים להיות פריטי מעצבים ופריטים מחנויות רשת ואפילו שווקים. זה סוד הקסם למלתחה וורסטילית, כזו שתוכלי לשלב מתוכה שילובים מעניינים ופרקטיים ליומיום שלך.

לצורך ייעוץ קניות ממוקד בניתי רשימת פריטי לבוש ואקססוריז שמשדרגים כל מלתחה, גם את המלתחה הכי משמעממת ולא יצירתית!

נתחיל את הפגישה בקפה ושיחה שבה אני מאבחנת מה החוסר של המלתחה ו-שלך. מהם הפריטים שלמיטב ניסיוני יכולים להעניק לך מלתחה משודרגת ולך את השקט בכל בוקר. את הידיעה ש-יש לך מה ללבוש!

אני מלווה במהלך כל הפגישה עם ייעוץ והכוונה. כל פריט שנקנה תקבלי עליו המלצות לשילובים. בסופו של דבר לא נחזור עם 10 שקיות מלאות, אבל נצא עם 10 פריטים מדוייקים שיוסיפו חופש למלתחה ולך.

זה תמיד מפתיע נשים לשמוע שאפשר בתקציב של 1000 ש"ח לקנות לא מעט פריטים שישדרגו את המלתחה בצורה ניכרת! הנטייה היא תמיד לחשוב שסטייליסטיות קונות יקר (טעות!) באופן אישי אני בוחנת את המחיר של כל פריט בהתאם לשימוש העתידי בו, ומשתדלת לקנות במחירים של כיס ממוצע.

אותו הדבר אני מקפידה לעשות עם הלקוחות שלי. אני מקפידה לעמוד בתקציב הקניות שלהן ונהנית לראות בסוף הקניות כמה העיניים שלהן נוצצות כשאני מדגימה איזה שילובים יוכלו לעשות עם הרכישות, ועוד יותר נוצצות כשהן מגלות שזה נעשה בתקציב שפוי!

מחיר פגישה אישית: 1400 ש"ח

פגישת ייעוץ מלתחה

איך לבנות מלתחה חכמה!
כמו הרבה נשים, גם את קרוב לוודאי קונה פריטי לבוש דומים למה שכבר יש לך בארון, אני מניחה שמגוון השילובים שלך מצומצם, ואם הגעת לעמוד הזה אז אולי היצירתיות שלך בשילובים קצת חסרה. זה בדיוק הזמן לפגישת ייעוץ מלתחה.

בפגישה של 3.5 שעות אעבור על המלתחה הנוכחית שלך, תוך סינון ודיוק הפריטים. בפגישה הזו אני לא "מעיפה" לך חצי מהבגדים בארון, אני לא מאמינה בבזבוז הזה. מה שיש במלתחה - נשמיש אותו לפי הצורך והרצון. ניפרד רק מהפריטים שממש לא מתאימים!

תדעי מה מבנה הגוף שלך לאחר אבחון אישי ותקבלי המלצות לגזרות ובדים נכונים עבורך. איך להתלבש לפי מבנה הגוף שלך ולא לפי המשקל! מתוך המלתחה הקיימת אצלם עבורך שילובים שלא חשבת עליהם ואשלח לך את קבצי התמונות לנייד.

הפגישה מלווה בהדרכה לגזרות, בדים, שילובי צבעים ושילובי מיקס & מאצ' במלתחה שלך. בסוף הפגישה אערוך לך רשימת קניות ממוקדת כולל המלצות היכן לקנות.

מחיר פגישה אישית: 1500 ש"ח

מחיר חבילת סטיילינג אישית
שכוללת שתי פגישות אישיות
וייעוץ אונליין לכל החיים 2900 ש"ח 2700 ש"ח

ובונוס - קורס סטיילינג דיגיטלי "שיק אונליין". הקורס בנוי מ-12 שיעורים מוקלטי וזמינים עבורך לתמיד.

   054.564.9653 

אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן מספר טלפון תקין.
אנא הזן הודעה.