טריק קטן שיחסוך לך הרבה כסף בקניות

אחת הסיבות לכך שאנחנו מבזבזות כסף על בגדים שתקועים אחר כך בארון, היא הסיבה שלא הגדרנו סגנון לבוש.
כשלא מגדירים סגנון לבוש יכולים בקלות “ליפול” לקניות לא מוצלחות. קניות של בגדים שבסופו של דבר נשארים בארון.

אם נסכם בכסף את כל מה שקנינו ולא לבשנו או לבשנו מספר פעמים מועט – נגלה שארון שלנו יש הרבה מאוד כסף לא ממומש. כסף מבוזבז.זו הסיבה שכדאי לך לזהות מהו סגנון הלבוש שלך ואיך בטריק קטן תוכלי לחסוך לא מעט כסף.
רוצה לזהות את הסגנון האישי שלך?
בואי נתחיל בסקירה של חלק מסגנונות הלבוש הנפוצים:

סגנון לבוש רומנטי

סגנון נשי ורך, משוחרר וקליל, משדר רכות ואמפטיה. הבדים האופייניים לסגנון הרומנטי הם תחרה, קרושה, שיפון, קטיפה, משי. הסגנון הוא רך ו”נוזל”. מלמלות ושכבות. הצבעים הנבחרים הם בדרך כלל צבעי ניוד ופסטל, הדפסי פרחים עדינים וצבעים טבעיים. הפריטים הרומנטים הם שמלות רכות ונשפכות, מכנסיים בגזרה שנופלת על מתאר הגוף, קווים רכים, חולצות ושמלות שחובקות קימורים. אקססוריז: פנינים, פרחים. האיפור ישלב צבעים ורדרדים ופסטליים והשיער ייאסף ברישול ולא מהודק.


סגנון ה-בוהו שיק (בוהמייני)

תכליתו של הסגנון הבוהמייני הוא שחרור, צבעוניות ושיק קז’ואל. סגנון לבוש בעל השפעות אתניות. הסגנון מייצג יצרתיות, דמיון ואופי מוחצן. הבדים הם בדי כותנה, שיפון, עור, שימוש רחב בפרנזים ובבדים במלאכת יד אתנית. צבעים רועשים, שילובי צבעים מפתיעים, צבעוניות רבה, פרינטים שבטיים/אתניים. הפריטים בסגנון לבוש בוהמייני הם שמלות מקסי נשפכות, ווסטים, ג’קטים ותיקים עם פרנזים. האקססוריז יהיו נועזים ובעלי אופי אתני ופראי. חגורות עור קלועות/פרנזים/חרוזים, עגילי חישוק או נוצה, תיקי גובלן או תיקים מעורות רכים עם/בלי פרנזים, תיקי קש קלועים, שרשראות גדולות וצמידים מאבנים וצדפים, נוצות או עץ ומשקפי שמש גדולים.


סגנון לבוש דרמטי

סגנון לבוש נועז, מפתיע ובעל נוכחות. הסגנון מעיד על יצרתיות, דרמטיות, סמכותיות, נועזות. חשיבה מחוץ לקופסה. כל סוגי הבדים ובשילובים מפתיעים משמשים את בעלת סגנון הלבוש הדרמטי. צבעים נועזים, הדפסים בכל הגדלים, שילובי הדפסים. שימוש רחב במחשופים, פריטי עור, הדפסים גיאומטריים, כתפיים מודגשות. אקססוריז: אביזרים גדולים ונועזים, קולרים, אבנים גדולות. איפור מודגש לעיניים.


סגנון לבוש קז’ואל מינימלי

סגנון לבוש פרקטי ונוח, לא מתבלט, ארצי, חברותי. הבדים המאפיינים סגנון לבוש כזה הם כותנה, ג’ינס וג’רזי. הצבעים הם נייטרלים, צבעי אדמה, אבן, שחור, לבן. הפריטים שאפשר למצוא במלתחת קז’ואל הם ג’ינסים ומכנסי כותנה, עליוניות, חולצות כותנה וטריקו. הגזרות נקיות ומינימליות. אקססוריז: בעיקר צעיפים ושרשראות עדינות.


סגנון לבוש קלאסי

סגנון לבוש שמרני, נקי, “משרדי”. משדר אלגנטיות, אחריות, ארגון, מקובעות וסדר. הבדים המאפיינים סגנון לבוש זה הם אריגי כותנה, צמר, משי. צבעי פסטל, צבעים בסיסיים (שחור אפור כחול לבן), הדפסים קלאסיים. במלתחה קלאסית אפשר למצוא בעיקר בלייזרים, חולצות מכופתרות, מכנסיים אלגנטיות, חצאיות ושמלות מחוייטות ושמרניות. אקססוריז: פנינים, יהלומים, זהב / כסף, צעיפי משי.


סגנון לבוש אקלקטי

סגנון לבוש בעל השראה מהכל. סגנון יצירתי, מקורי, בעל אמירה אישית, דעתנית, לא פוחדת להתבלט. הסגנון מאופיין במראות בכל הסגנונות, מגוון בדים, שילובים ואקססוריז. שילוב של כמה סגנונות לבוש בלק אחד.


ועכשיו כשאת יודעת מהם סגנונות הלבוש הנפוצים ביותר, נתחיל בתהליך זיהוי הסגנון האישי שלך..
תפרשי על המיטה את כל הפריטים הכי אהובים עלייך במלתחה שלך, הפריטים שאת חורשת עליהם ואף פעם לא נמאס לך מהם. מכנסיים, חולצות, ג’קטים, אקססוריז. רק את אלה שאת הכי אוהבת! וגם את אלה שאת מפנטזת ללבוש אבל משום מה אין לך אומץ.

בשלב הזה אמורה להתבהר לך התמונה. תבחני את כל פריטי הלבוש שפרשת ונסי לשייך אותם לסגנון לבוש. תמצאי את המכנה המשותף לכל הפריטים האלה (או לפחות לרובם) ולנסות לזהות את הסגנון שהם מבטאים. אם את מוצאת שיש לך יותר מסגנון אחד – אל תתבלבלי. בהחלט ייתכן שתתחברי באופייך לשני סגנונות לבוש ואפילו יותר.

הטריק שיעזור לך להתמקד בקניות:

ברגע שהתבהר לך מהו סגנון הלבוש שלך, הדרך להתמקד בקניות היא קצרה. אל תתפתי לקנות משהו בסגנון שהוא לא את, גם אם הוא הכי טרנדי שיש, או יושב “בול” על החברה שלך, או שממש בא לך להתחדש בבגד חדש. זה בדיוק הרגע להיצמד לסגנון הלבוש שהכי מתאים ומחמיא לך.
ברגע שתדעי מהו סגנון הלבוש שלך תוכלי להתמקד ברכישת פריטים מהסגנון האישי שלך ואף לשדרג את הסגנון באקססוריז מתאימים. לדוגמה: אין טעם לקנות פריט עם פרנזים רק בגלל שהוא טרנדי אם סגנון הלבוש שלך הוא קלאסי.

א-ב-ל

אני לגמרי בעד להיפתח לסגנונות לבוש אחרים, חדשים..

בהצלחה

לילי

הסוד של מלתחה וורסטילית וחכמה הוא:
מעט פריטים [באופן יחסי] והרבה מאוד שילובים.

בתהליך סטיילינג אישי אני מקשיבה לך. בוחרת עבורך את השילובים הכי שיקיים ומגניבים מתוך המלתחה שלך, אבל *מקשיבה לך*.

נצמדת למה שאני בטוחה שאת יכולה להכיל, ולאט לאט פותחת בפנייך אפשרויות חדשות שמתאימות לך, כך ש'אזור הנוחות' שלך מתרחב והראש פתוח לרעיונות חדשים 🙂

מה שקורה בתהליך הזה הוא קסם. כל פעם מחדש. אני רואה את המבט בעיניים נדלק כשאני משלבת פריטים שכבר נמצאים במלתחה אבל זכו רק לשילובים בנאליים. וכן, בא לך להתחדש! ולהתחדש לא בהכרח אומר לרוץ לעשות קניות. אפשר, בתור התחלה לעשות שופינג בארון, לשנות את הגישה והפתיחות לשילובים חדשים ואת כבר מרגישה התחדשות מטורפת.

7

הצטרפי למאות הלקוחות שכבר בתהליך שינוי ושדרוג. לקוחות שהבינו שאין טעם לחכות עד ש... ירדו במשקל?!
כי אין קשר בין הסטייל האישי שלך לבין מידת המכנסיים. פשוט אין!
זה קשור למוטיבציה ולרצון שלך לבצע שינוי.

ועכשיו תוכנית הליווי שלי בהנחה של 100 ש"ח לכל פגישה, 200 ש"ח לחבילה של שתי פגישות. התקשרי ואתאים לך את החבילה הכי מדויקת - 054-5649653

השאר תגובה