למה הסטיילינג חשוב

סטיילינג זה יותר מסתם להרכיב בגד או שילוב

מדובר ביצירת רושם ראשוני והצהרה לגבי מי שאת. הסגנון האישי שלך יכול לספר עלייך עוד לפני שהתחלת לדבר.

מחקרים מראים שלמראה החיצוני שלנו יש תפקיד משמעותי באופן שבו אחרים תופסים אותנו. למעשה, לוקח רק שבע שניות ליצור רושם ראשוני. לכן הסטיילינג חשוב - זה יכול ליצור או לשבור את האינטראקציה הראשונית הזו.

יחד עם זאת, אני לא אוהבת לדבר רק על רושם ראשוני. כמה פעמים בחיים נדרשנו לרושם ראשוני מדויק? אין הרבה מקרים כאלה, לכן אני מעדיפה לדבר על רושם באופן כללי, על תדמית אישית מדויקת שתלווה אותך לא רק בכמה שניות ברשום ראשוני, אלא בכלל.

סטיילינג אישי

סטייל אישי זה לא רק להיראות טוב

הוא יכול גם להשפיע על מצב הרוח וההתנהגות שלנו. כאשר אנו מתלבשות בצורה שגורמת לנו להרגיש בטוחות ונינוחות, סביר יותר שנשדר את הביטחון הזה החוצה.

בנוסף, בחירות הלבוש שלנו יכולות להשפיע על האופן שבו אחרים תופסים אותנו. לדוגמה, לבישת לבוש עסקי רשמי יכול לאותת על מקצועיות וסמכותיות, בעוד שביגוד קז'ואל עשוי לרמז על גישה נינוחה יותר.

איך לשדרג מלתחה

ישנם מספר אלמנטים מרכזיים של סגנון אישי התורמים למראה מגובש ומושך חזותית. אלה כוללים צבע, מרקם, גזרה והדפסים. הבנה כיצד האלמנטים האלו פועלים ומשתלבים יחד יכולה לעזור לך ליצור לוקים שהם גם מסוגננים וגם פונקציונלים.

לדוגמה, בחירה של צבעים משלימים (צבע חם וצבע קר) יכולה להפוך את הלוק למגניב ויצירתי בעוד שילוב טקסטורות או הדפסים יכול להוסיף עומק ועניין. משחק בגזרות והדפסים שונים יכול גם ליצור מראה ייחודי ודינמי.

גילוי הסגנון האישי שלך יכול להיות תהליך מהנה ומתגמל. התחילי בחקירת מגמות אופנה שונות והתנסות בסגנונות שונים כדי לראות מה מתאים ומשתלב בסגנון החיים שלך. היעזרי באתרי השראה כמון הפינטרסט כדי לגבש את הסגנונום המתאימים עבורך.

זכרי, אין חוקים קשוחים בכל הנוגע לסגנון אישי - הכל עניין של לבטא את עצמך ולהרגיש ביטחון בגוף שלך. אל תפחדי לקחת "סיכונים" ולנסות דברים חדשים!

83856553_2851987071585416_1609347326965448704_n

כשזה מגיע להצלחה מקצועית

לסטיילינג יכול להיות תפקיד מכריע. לבוש מתאים לראיונות עבודה, אירועי נטוורקינג ומסגרות מקצועיות אחרות יכול לעזור לך לעשות רושם חיובי ומקצועי.

חשוב לעשות קצת מחקר על מקום העבודה שאליו את הולכת להתראיין ולהבין את הציפיות של קוד הלבוש. כשיש ספק, תמיד עדיף לטעות בלבוש רשמי יותר מאשר פחות.

לסיכום, סטיילינג זה לא רק להיראות טוב – זה עניין של תחושת ביטחון עצמי, ביטוי והצהרה. בין אם את מתלבשת לראיון עבודה או לבילוי. אז אמצי את חוש הסטייל הייחודי שלכך ואל תפחדי להתנסות וליהנות בכל מה שקשור לאופנה ובגדים. זכרי, כוחו של הסטייל בידיים שלך!

שיק אונליין לילי קורל

מעוניינת להתחיל לגבש את הסגנון האישי שלך ולהתחיל תהליך מרגש ואיכותי?

מוזמנת להתנסות בקורס סטיילינג אישי דיגיטלי.
12 שיעורים מצולמים מלאים בהדגמות והסברים - החל מהבנת מבנה הגוף שלך, התאמת גזרות, שילובי צבעים, בניית מלתחה חכמה ועוד.

לחצי כאן לפרטים על הקורס הדיגיטלי

השאר תגובה