איך להתאים גרביונים ללוק – המדריך המלא

כשמתחיל החורף ויורדות כמה טיפות גשם מתעורר הצורך המידי להוריד את בגדי החורף, לחדש את מלאי הגרביונים ולתהחיל להתעטף. אחרי קיץ חם מאוד זו רגשה נהדרת להרגיש את הסריגים על העור ולהתכרבל בתוך קרדיגן נעים ומחמם. ואז גם מתעוררות שאלות רבות בנושא הגרביונים. איך לבחור, איך להתאים, עם מה ולמה..?

המדריך המלא לגרביונים

בואי נתחיל בסוגים:

לגינגס

משהו בין טייטס לגרביונים. גרביון ללא העקב. ייחודיותם של הלגינגס היא במרקם הנעים, הרך והקל, לעומת טייטס שעבה יחסית. איך לשלב: הלגינגס משתלבים עם כל פריט לבוש - חצאית, מכנסיים ושמלה, עם נעלי סירה / מגפונים או מגפיים. האופציה של לגינגס מתאימה ללוק ספורטיבי יומיומי / טיולים. (טיפ: אפשר למשוך את הגרביון עד לאמצע העקב).

איך לשלב גרביונים

גרביונים

הרכב של פוליאמיד / לייקרה /לפעמים צמר עם עקב [כלומר מכסים את כף הרגל]. הקולקציות של הגרביונים נחלקים לשניים - גרביונים חלקים בשלל צבעים ורמות שקיפות או אטימות וגרביונים מדוגמים גם הם במגוון רמות עובי.

עובי = דנייר

את עובי הגרביונים ומידת השקיפות מודדים ב-דנייר. ככל שהגרביונים דקים שקופים המספר נמוך. כך למשל תבחרי גרביונים קיציים או לסתיו ברמת אטימות נמוכה - 15 דנייר. הם דקים וכן, גם נוטים להיקרע במהירות. גרביונים אטומים מגיעים עד 170 דנייר. המרווח העצום ברמת השקיפות מאפשר לך לבחור את מדויקים עבורך.

איזו מידה

בגב כל אריזה של גרביונים, לא משנה איזו פירמה, יש טבלת המרה למידה מול גובה ומשקל. לכי על הצד הבטוח ואל תבחרי מידה שהיא "על הקשקש" כי היא לא תהיה נוחה וכל הזמן תצטרכי להרים את הגרביונים במהלך היום. ובכל מקרה ממש ממליצה ללבוש מעל הגרביונים סוג של טייץ בוקסר קצר וצמוד [דלתא, הודיס וכו'] שגם אוסף את כל העניינים וגם שומר שהגרביונים לא יחליקו למטה.

איך לשמור

אם את ממש רוצה לשמור על הגרביונים שלך מומלץ לגרוב אותם עם כפפות חד פעמיות. לפעמים קצה של ציפורן או עור יבש יכולים ברגע ליצור רכבת לא נעימה. או לחילופין מרחי קרם לחות בנדיבות ושייפי את הציפורניים. את הגרביונים רצוי להשחיל מכף הרגל כמובן כאשר לאט לאט את עול ומותחת אותם כלפי מעלה. לוודא שאין רוכסן בנעליים או מגפיים שעלול להיתפס בגרביונים ולהשאיר סימן. מומלץ לכבס במים פושרים ביד ולא במכונה ולתלות לייבוש כשהחלק הרחב כלפיי מטה. מומלץ לאחסן מגולגלים בתוך מגירה או שקית אורגנזה שקופה

איך לשלב

שאלת השאלות כשמתחילתה עונת הגרביונים היא איך להתאים צבעים. יש כמה אופציות:
גרביונים בצבע הרגל
עם כל החצאיות והשמלות ובכל האורכים. גרביון בצבע הרגל זה בדיוק כמו בקיץ, אין התלבטות לגבי שילוב הצבעים וזה נראה קליל. לפעמים ההתלבטות היא לגבי גרביון בצבע הרגל או גרביון כהה שקוף - זה עניין של טעם אישי ואין פה חוקיות או המלצות עדיפות.

איך לשלב גרביונים
גרביונים צבעוניים
בין אם בחרת גרביונים שקופים או אטומים התאמת צבע הגרביונים נעשית לפי החצאית או הנעליים / מגפונים. בחצאית או שמלה באורך הברך או למטה ממנו מומלץ לשלב גרביונים בצבע החצאית או בצבע הנעליים. בחצאית או שמלה באורך שמעל הברך אפשר לשלב גרביונים בצבע נוסף. ככל שנחשפת יותר רגל אפשר להשתולל עם צבע הגרביונים.

איך לשלב גרביונים

גרביונים מדוגמים
אם בחרת בבגדים בטקסטורה חלקה כדאי לשלב גרביונים מדוגמים [עם דוגמא] כדי לשדרג ולהוסיף טוויסט. לחובבות שילובי ההדפסים אפשר לשלב גרביונים מדוגמים עם חצאית בהדפס לפי חוק שילובי ההדפסים [אפשר לקרוא כאן]

איך לשלב גרביונים

ואם כבר אנחנו כאן בואי נדבר רגע על מגפיים / מגפונים:
הכי מומלץ - מגפונים שמגיעים עד הקרסול, אם את גבוהה בעינייך אז גם מגפיים עם שרוול באורך הברך יחמיאו לך, כל אורכי הביניים שמגיעים לשוקיים - פחות מומלץ. זה מקצר ולא מחמיא.

 

שלך
לילי 

 

הצטרפי למאות נשים שלמדו לקנות חכם! פגישת שופינג עם סטייליסטית מקצועית שבה תלמדי לקנות חכם, לשלב כל פריט עם מה שיש לך בארון, לעשות שילובים מפתיעים, להכניס קצת צבע למלתחה ובעיקר לנסות פריטי לבוש שלא העזת לבד!

לקביעת פגישה צרי קשר 054-5649653

4 תגובות

  1. רחל שחר ב- 08/12/2020 בשעה 14:37

    מעוניינת בגרביונים עם רגלית 70 דנייר בצבע חרדל.האם יש?XL

    • Lily Coral ב- 08/12/2020 בשעה 17:58

      היי רחל, נסי במשביר, בסופר פארם או אצל זוהרה

  2. מיטל צוברי ב- 08/12/2020 בשעה 16:13

    תודה רבה 😍

    • Lily Coral ב- 08/12/2020 בשעה 17:57

      בבקשה 🥰

השאר תגובה