איך לעשות שופינג בחו"ל ולחסוך בהוצאות

גם את כמוני, מתכננת טיול בחו"ל וחורשת על אתרי האינטרנט כדי לאסוף כמה שיותר מידע על מקומות שאסור לפספס ביעד? גם את שומרת מקום של כבוד לרשימת כל החנויות והשווקים שכדאי לבקר בהם מתוך תקווה לדוג פריטי שווים? איזה כיף! תודה שלא השארת אותי לבד!

כאחת שחובבת את תרבות השופינג אני מסתובבת בחנויות ובשווקים כאילו הם ה-לונה פארק הכי גדול ביקום. מסתכלת על חלונות הראווה, בוחנת טרנדים, מחפשת סיילים. יש בזה משהו מרגש, בדיוק כמו להסתובב במוזיאון ולראות אומנות משובחת, או לאכול מנה טעימה במסעדה טובה.

אני אוהבת ליהנות מהחיים ולהרגיש שאני ממצה כל רגע וכל הנאה קטנה. אני אוהבת נוחות כי זה מאפשר לי ליהנות עוד יותר מהרגעים הקטנים בחו"ל.בכל זאת, אני לא נוסעת הרבה אז כל נסיעה שלי היא חוויה גדולה ואני דואגת גם לפרטים הקטנים.

אריזה נכונה של המזוודה

תכירי את נוסחת האריזה המושלמת:

אריזה של פריטים בצבעים נייטרלים שיוכלו להשתלב אחד עם השני בקלות -
על כל פריט תחתון [מכנסיים או חצאית] כדאי לארוז 2 חלקים עליונים [חולצות מן הסתם] ועוד שני ווסטים/ ג'קטים או עליוניות כדי לגוון את הלוקים במהלך החופשה. בסוף הכתבה צירפתי קישור לפוסט אריזה חכמה לחופשת חורף באירופה עם טרולי בלבד.

 

קנייה חכמה

יש כמה דברים שמנחים אותי בקניות בחו"ל, כי אחרת אני מסוגלת לקנות כמעט הכל.
אחת ההנחיות הכי ברורות לפני קנייה של פריט היא לשאול את עצמי האם הפריט הזה משקף את החופשה שלי או שגם בארץ אלבש אותו. חווית החופשה והתרבות בארץ שבה אני נופשת יכולה להשתלט עלי גם בבחירת הפריט, אבל כשאחזור לשיגרה בארץ לא בטוח שאלבש את השמלה המחויטת שנראתה מושלמת, ועוד בסייל מטורף בחלון ראווה בפריז. גם בחו"ל, בדיוק כמו בארץ, הקנייה צריכה להיות מחושבת –
רגע לפני הקופה אני בודקת עם עצמי האם המחיר הוא שווה ערך לשימוש בפריט ועד כמה אני יכולה לשלב אותו במלתחה שלי.

ובחו"ל, כמו בחו"ל אני מעדיפה לקנות פריטים שלא אמצא בארץ, או שהמחיר שלהם בארץ יקר פי שניים מאשר בחו"ל. זו ההזדמנות לשבץ את המלתחה בפריטים מגניבים, ייחודיים, כאלה שישדרגו את המלתחה שלי ויאפשרו לי מגוון שילובים במלתחה הקיימת. הזדמנות לרכישת אקססוריז מעניינים, נעליים מגניבות, תיק, או כל דבר אחר שחסר לי במלתחה. וזו הזדמנות נהדרת לבקר בחנויות יד שנייה בחו"ל.

והכי חשוב – אני מזכירה לעצמי לא לקנות פריטי לבוש או אקססוריז שדומים למה שכבר יש לי!

 

ואם כבר נוחות

מעבר לתיק הקטן שאני מסתובבת איתו אני דואגת גם לשק קניות קל שבתוכו אני שמה את כל השקיות מהרכישות באותו יום. קל ונוח ומאפשר לי לא לשכוח אף שקית בשום מקום!

Over weight

בכל מלון יש משקל. בסוף החופשה שלי לפני העזיבה לשדה התעופה אני תמיד שוקלת את המזוודה כדי לוודא שלא חרגתי מהמשקל המותר.
אם חרגתי, אני דואגת להכניס חלק מהדברים לתיק היד הגדול שאני יכולה להעלות למטוס. חשוב מאוד לוודא לא לחרוג מהמשקל המותר כי אחרת כל מה שחסכתי וחישבתי במהלך החופשה יורד לטמיון אם אצטרך לשלם את אגרת החריגה מהמשקל המותר.

ליהנות

כי אחרת זה לא שווה!
ליהנות מהדברים הקטנים וגם אלה הבלתי צפויים כמו גשם באמצע הטיול ברחוב.
חופשה היא ח ו פ ש.

לחצי כאן למעבר לפוסט מצולם של אריזה חכמה לחופשת חורף באירופה עם טרולי בלבד!

 

שלך, לילי

השאר תגובה