מה הסיבה שזה תמיד קורה לך? – שאת משתעממת מהבגדים או השילובים שאת עושה..

מה הסיבה שזה תמיד קורה לך? – שאת משתעממת מהבגדים או השילובים שאת עושה..

כמו תמיד וכמו שאני אוהבת להגיד – חוסר תכנון.

לקנות בגדים זה אחלה. באמת. כיף להתחדש. אבל זה מחייב תכנון ובניית תשתית נכונה למלתחה, בעיקר למי שלא אוהבת לבזבז הרבה כסף על בגדים.

אז איך מתכננים נכון את הקניות כדי שלא תשתעממי מהמלתחה שלך:

>> בכל קטגוריה של בגדים (מכנסיים, חצאיות, שמלות, חולצות וכו'..) כדאי שיהיו לך פריטי לבוש בצבעים חלקים נייטרלים, בצבעים חלקים נועזים יותר ופריטי לבוש בהדפסים שאת אוהבת.

>> אקססוריז תמיד עוזרים לשדרג את המראה. זו לא חייבת להיות שרשרת עם נוכחות מאוד גדולה, היא יכולה להיות עדינה אבל צבעונית. לבחור אקססוריז בתכנון מוקדם – אם רוב הבגדים שלך בצבעים נייטרלים, האקססוריז יכולים להיות צבעוניים – נעליים בצהוב, ירוק, אדום, שרשרת צבעונית וכו'..

>> כשאת משלבת בגדים תזכרי את "חוק ה-3"
1. שני פריטים בצבעים חלקים והפריט השלישי בהדפס (גם חגורה בהדפס מספיקה)
2. שני פריטים בצבעים נייטרלים ופריט שלישי בצבע
3. שילוב פריט בטקסטורה בפריט שלישי בלבוש

כך את מבטיחה את האפשרות לתיבול הלוק שלך בכל פעם ומספר האפשרויות לשילוב גדלות. ממלתחה עם מספר אפשרויות מוגבל למלתחה עם מספר שילובים רחב מאוד.

שופינג עם סטייליסטית

ההנחה הרווחת היא שליווי של סטייליסטית מקצועית הוא מותרות.

אבל תחשבי על כל הבגדים שאת קונה ולא עושה בהם שימוש כי אין לך מושג איך. תחשבי על כל רגשות התסכול כשאת נכנסת לחנות והולכת לאיבוד, יוצאת בידיים ריקות או קונה שוב פריטים שדומים למה שיש לך בארון. תחשבי על כל הפעמים שאמרת לעצמך, איך זה שהארון שלי מלא בגדים ועדיין אני מרגישה שאין לי מה ללבוש.

ואז תחשבי על השקעה חד פעמית ברכישת ליווי של סטייליסטית מקצועית שתלמד אותך איך להמשיך לקנות ולחסוך כסף, איך להוציא מלא שילובים מהארון שלך בלי שהוא יהיה מפוצץ וגדוש.

השקעה חד פעמית ותוצאות לכל החיים. שווה בדיקה, לא?

שיק אונליין לילי קורל

השאר תגובה