מה הסיבה שזה תמיד קורה לך? – שאת קונה שוב ושוב פריטים דומים למה שיש לך בארון..

מה הסיבה שזה תמיד קורה לך? – שאת קונה שוב ושוב פריטים דומים למה שיש לך בארון..
כמו בספר בישול מרוקאי – קודם כל תירגעי
זה קורה לכולנו שאנחנו נשארות בחלקים הנוחים של החיים בכל מה שקשור לבחירות. יש על זה מחקרים רבים, על איך המוח שלנו עובד בבחירות בחיים. גם בחירת בגדים עובדת לפי ההיגיון הזה.
פעם, לפני שלמדתי סטיילינג הייתי קונה בגדים מאוד דומים והמלתחה שלי באמת הייתה חדגונית – הרבה שחור, לבן, קרם ואפור. היום, הבחירות שלי מושכלות הרבה יותר. למרות שאני לא המתלבשת הכי צבעונית שתמצאו , מצאתי את הדרך לגוון את המלתחה שלי ולבנות אותה וורסטילית מאוד.
מה שאנחנו צריכות לעשות זה לשבור את האוטומט הזה. בטח גם את אומרת לעצמך בכניסה לחנות שלא תקני שחור, ואז בקופה את שמה לב שרוב הפריטים שחורים או מאוד דומים למה שכבר יש לך מבחינת הצבעים או הגזרות.
אז איך לשבור את האוטומט הזה?
1. להיות מודעת לאוטומט הזה. המודעות היא כבר חצי דרך לפתרון
2. במהלך הסיבוב בחנות לשנן את המשפט "אני מחפשת צבעים חדשים ומרעננים" או כל משפט אחר שמנוסח בצורה חיובית (לא להשתמש במילה "לא", לדוגמא המשפט – "לא לקנות שחור"). המוח שלנו עובר תמיד שטיפת מוח קלילה כשאנחנו משננות משפטים. אז תמצאי לך משפט ותשנני אותו. זה יכול להיות גם – "היום אני מחפשת שמלה צבעונית". בחיי שזה עובד. זה שומר אותך בפוקוס על מה שאת מחפשת ובמוד חיובי.
3. לנסות! למדוד דברים חדשים שלא היית שולפת באוטומט. זה בדיוק מה שאומרות לי לקוחות בסיבובי קניות איתן כשאני שולפת להן פריט מסוים – וואי, לא הייתי חושבת על הפריט הזה. ואז הוא מתברר כקניה היסטרית. כשאת יוצא לקניות – צאי להרפתקה.
4. לכי לקניות מצוידת בהשראה. השראה אפשר לקבל בכל מקום – בחנויות ראווה, בפינטרסט, בקבוצות אופנה, ברחוב.
מקווה שהטיפים האלה יעזרו לך בסיבוב הקניות הבא

שופינג עם סטייליסטית

ההנחה הרווחת היא שליווי של סטייליסטית מקצועית הוא מותרות.

אבל תחשבי על כל הבגדים שאת קונה ולא עושה בהם שימוש כי אין לך מושג איך. תחשבי על כל רגשות התסכול כשאת נכנסת לחנות והולכת לאיבוד, יוצאת בידיים ריקות או קונה שוב פריטים שדומים למה שיש לך בארון. תחשבי על כל הפעמים שאמרת לעצמך, איך זה שהארון שלי מלא בגדים ועדיין אני מרגישה שאין לי מה ללבוש.

ואז תחשבי על השקעה חד פעמית ברכישת ליווי של סטייליסטית מקצועית שתלמד אותך איך להמשיך לקנות ולחסוך כסף, איך להוציא מלא שילובים מהארון שלך בלי שהוא יהיה מפוצץ וגדוש.

השקעה חד פעמית ותוצאות לכל החיים. שווה בדיקה, לא?

100105298_3119145264869594_3349904762362396672_o

השאר תגובה