מה הסיבה שזה תמיד קורה לך? – שאת מסתבכת בכל בוקר מול הארון..

מה הסיבה שזה תמיד קורה לך? - שאת מסתבכת בכל בוקר מול הארון..

הסיבה העיקרית שזה קורה לך בתדירות גבוהה היא משום שהמלתחה שלך לא מתוכננת נכון. את קונה וקונה וקונה ואין תכנון בין קטגוריות המלתחה.

לפני הכל - תנקי את הארון שלך מ"שטויות". מכל מיני פריטים שמחכים לך בשקט "עד ש.." כל מה ששייך לקטגורית "עד ש.." נכנס לשקית ועובר דירה למקום אחר. תאמיני לי, זה יהיה הצעד הכי חכם לקראת מלתחה מתוכננת 🙂 ועל הדרך ספרי לי פה בתגובות כמה פריטי "עד ש.." יש לך בארון.

כל מה שנשאר לך עכשיו זה לבדוק כמה דברים::

>> חלוקת המלתחה לפי קטגוריות: קטגוריה תחתונה - מכנסיים וחצאיות וקטגוריה עליונה - חולצות. אלה הקטגוריות העיקריות בכל מלתחה ולכן הן מקבלות את תשומת הלב הראשונה.

>> בכל קטגוריה לבדוק אם יש לך כפילויות ולסנן גם אותם. זה ייתן לך תמונה מעולה מה את יכולה להפסיק לקנות 🙂

>> לעשות רשימת השלמות מדויקת בכל קטגוריה כאשר הקו המנחה הוא שבכל קטגוריה כדאי שיהיה לך פריטים בצבעים חלקים ופריטים בהדפסים.

ולזכור שצריכה להיות תקשורת דו צדדית בין שתי הקטגוריות האלה - תחתונה ועליונה. כל המכנסיים והחצאיות צריכים שיהיו להם מספר אפשרויות שילובים עם הקטגוריה העליונה וליהפך.

כך את מבטיחה לעצמך פחות הסתבכויות מול הארון בכל בוקר. פשוט לתכנן נכון - כמו כל דבר אחר בחיים 🙂

שופינג עם סטייליסטית

ההנחה הרווחת היא שליווי של סטייליסטית מקצועית הוא מותרות.

אבל תחשבי על כל הבגדים שאת קונה ולא עושה בהם שימוש כי אין לך מושג איך. תחשבי על כל רגשות התסכול כשאת נכנסת לחנות והולכת לאיבוד, יוצאת בידיים ריקות או קונה שוב פריטים שדומים למה שיש לך בארון. תחשבי על כל הפעמים שאמרת לעצמך, איך זה שהארון שלי מלא בגדים ועדיין אני מרגישה שאין לי מה ללבוש.

ואז תחשבי על השקעה חד פעמית ברכישת ליווי של סטייליסטית מקצועית שתלמד אותך איך להמשיך לקנות ולחסוך כסף, איך להוציא מלא שילובים מהארון שלך בלי שהוא יהיה מפוצץ וגדוש.

השקעה חד פעמית ותוצאות לכל החיים. שווה בדיקה, לא?

100105298_3119145264869594_3349904762362396672_o

   054.564.9653 

השאר תגובה