איך להתלבש בשלבי ההיריון

ההיריון השני שלי היה בקיץ. ילדתי בסוף יולי ואני זוכרת קיץ חם במיוחד!
נכון, זה היה לפני 20 שנה בדיוק, אבל התמונות שלי עם בטן ענקית ושמלות אוהל עדיין צרובות בזיכרון שלי.
אז מזגתי לי כוס יין (מותר לי) והתישבתי לכתוב לך כמה טיפים על היריון וסטייל.

השליש הראשון

מרגש. הבטן עדיין לא בולטת ואפשר להתלבש כרגיל! המלתחה שלך יכולה לשמש אותך במהלך השליש הראשון, כולל השמלות הרגילות שיש לך בארון. את בטח כבר מחכה מאוד שהבטן תצא כדי להשוויץ בה וללבוש שמלות הריוניות,
אבל חכי קצת. תהני מתחילת הריון ונצלי את שמלות הקיץ הרגילות שלך.
כן הייתי ממליצה לחשוב כבר מעכשיו על הלבשה תחתונה נוחה ומתאימה להיריון שמתפתח.

השליש השני

הבטן כבר מבצבצת ואת מתחילה להציץ בחנויות המתמחות בלבוש להיריון. זה השלב לצנן התלהבות ולא לרכוש יותר מידי פריטי היריון. אם זה היריון ראשון לכי על פריטים שישמשו אותך גם אחר-כך,
כמו: מכנסי ג'ינס עם חגורה אלסטית באזור הבטן. ההמלצה שלי לקנות 2 זוגות מכנסיים כאלה ולשמור לתקופת הפוסט היריון או להיריונות הבאים.
חשיבות עליונה בשליש השני – חזיה נוחה ולא לוחצת. דאגי לקנות אחת במידה שלך שלא תהיה בהיקף גדול מידי, אנחנו לא רוצות שהחזה "ישכב" על הבטן הצומחת וידגיש מראה גוצי,
אלא יפריד בין החזה לאזור הבטן. את עדיין יכולה להדגיש את המותן שלך ולכן חשובה חזיה במידה הנכונה.
ממליצה *לא* להיצמד רק לחנויות המתמחות בלובש להריונות, טרנד האוברסייז ששולט בכל הרשתות מאפשר לך לחפש חולצות או שמלות אוברסייז גם שם.
שמלות הן רעיון מעולה! מה שנחמד בטרנד של שמלות בגזרת "שיפט", זה שהן יכולות להתאים לך לכמה חודשי היריון טובים. גזרת "שיפט" זו גזרה של חלק עליון צמוד יחסית באזור החזה ומתרחב בגזרת איי כלפי מטה.
מה שנשאר לך זה רק לשלב נעליים נוחות מגניבות ואיזו שרשרת צבעונית. כובע קש גם יכול להיכלל בקולקציית מלתחת הקיץ ההריונית שלך. זה גם נחמד להסתובב בשמש מוצלת עם כובע קש וגם מכניס שיק ללוק.
מרגע זה ועד סוף ההיריון, או לפחות עד הרגע שאת מצליחה "לסבול" את זה, אל תוותרי על אקססוריז. הם יעזרו לך להכניס שיק וצבע ללוק. תמיד שלבי אקססוריז צבעוניים – ככל שהבטן צומחת תעדיפי שרשראות באורך המחשוף.

השליש האחרון

כבר אי אפשר לטעות, את בהיריון ורואים את זה! לחלק האחרון של ההיריון תוכלי להצטייד בעוד שתי שמלות בגזרת אמפייר (נצמדת מתחת לחזה ומתרחבת כלפי מטה). גם את הגזרה הזו תוכלי למצוא ברשתות הרגילות.
תחשבי על בדים רכים ונשפכים, כאלה שיזרמו עם מתאר הגוף שלך בלי להציק במהלך היום. ואל תשכחי שאת לא חייבת רק שחור. הרי אף אחד לא יאמין ש"שחור זה מרזה" עם בטן כזו
הימנעי מפריטי לבוש בעלי הדפסים עגולים, ובאופן גורף תעדיפי הדפסים לאורך או פריטי לבוש בצבעים חלקים.

מאחלת לך לידה קלה,

לילי

השאר תגובה