בחירת בגד ים בהיריון

לא משנה באיזה שלב של ההריון תפס אותך הקיץ, אני מתארת לעצמי שלא תרצי לוותר על ים ובריכה, בעיקר אם יש ילדים במשפחה.
יכול להיות שאת מאלה שאוהבות לחשוף בטן עם ביקיני ויכול להיות שאת מאלו שמעדיפות לכסות את הבטן עם בגד ים שלם או טנקיני (חלק תחתון נפרד וגופיית בגד ים שמכסה את הבטן).

בכל מקרה את בטח כבר מודעת לזה שבהריון יש שלושה אזורים בגוף שמשתנים מאוד וצריך להתאים בגד ים שיתמודד היטב עם השינויים.
החזה גדל, לעתים אפילו בשתי מידות, הבטן גדלה מאוד ויוצרת גם קשת גדולה בגב ככל שההיריון מתקדם, והירכיים שמתרחבות מאוד.

לא משנה אם תבחרי בביקני או טנקיני אני ממליצה לבחור בחלק תחתון עם חיתוך גבוה בירך, מה שיאריך את הרגל ויעניק לה מראה ארוך וצר יותר.
דווקא מכנסונים וחצאיות ירך, מדגישים את האזור המתרחב יותר מאשר מסתירים, בדיוק כמו הבגדים – קו רוחב במיקום הרחב בגוף מדגיש את רוחבו. נסי פחות להסתיר ולטשטש ויותר לדאוג לדגש באזורים שאת אוהבת.
היום יש את האופציה הנהדרת של מיקס & מאצ'. תוכלי לקנות חלק תחתון אחד שיחמיא לך ולשלב כל מיני דוגמאות של חלק עליון – שניים או שלושה סוגים של חלק עליון יסגרו לך פינה לכל הקיץ.

ומה לגבי צבעים או הדפסים?
ההמלצה שלי היא לבחור בחלק תחתון חלק. כאמור, עם חיתוך ירך גבוה ומחמיא. בחלק העליון תוכלי לשלב כל מיני צסעי או הדפסים. שימי לב לא לבחור בהדפסים רוחביים או גדולים מידי.
חשוב לא פחות לשים לב לתמיכה שיש לחזייה. אל תשכחי שהחזה יגדל ככל שההריון מתקדם אז כדאי אולי לוותר על המשולשים של לפני ההיריון ולאמץ חיזיה עם תמיכה טובה ובד עבה.
אם זהו ההיריון הראשון שלך שווה להשקיע בבגד ים טוב ואיכותי. אם את בהריון האחרון שלך ההשקעה פחות כדאית, אלא אם יש לך למי להעביר את בגד הים אחרי היהריון.

ואם כבר בגד ים אז כדאי גם לדאוג לבגד חוף נשי ושיקי. אין סיבה שתלכי לים או לבריכה עם השמלה הדהויה שישנת איתה או חולצת הטריקו של בעלך. אופנת הגלביות השקופות היא פתרון מקסים. אם בגד הים שלך חלק תוכלי לבחור בגלביה שקופה פרחונית ואם בגד הים שלך צבעוני לכי על גלביה בצבע חלק.

וכובע! רחב שוליים! אל תשכחי כובע קש רחב שוליים ומשקפי שמש. כי גם בהריון ובים אנחנו שומרות על שיק!

שיהיה לך קיץ נעים ולידה קלה.
לילי

השאר תגובה