למה תמיד "נוח" נשמע לך ההיפך משיק וסטייל? ולמה כדי שיהיה לך נוח את לובשת תמיד בגדים רחבים?

למה תמיד "נוח" נשמע לך ההיפך משיק וסטייל? ולמה כדי שיהיה לך נוח את לובשת תמיד בגדים רחבים?
אני מכירה כ"כ טוב את המשפט הזה, את החשיבה הזו שמה שהוא סטייל ושיק הוא לא נוח.
זה מזכיר לי את עצמי כשאני חושבת על אוכל בריא, יש לי הרגשה שאוכל בריא הוא לא טעים. זו הרגשה מוטעית כמובן בדיוק כמו ההרגשה שלבוש שהוא סטייל הוא לא נוח, או לבוש שהוא נוח אומר בגדים רחבים.
 
אז בואי ננפץ אשליה!
אני חייבת שיהיה לי נוח בבגדים שאני לובשת, לכן אני מתמקדת בבחירת בדים נעימים וגזרה נשית. לבוש נוח הוא לא בהכרח טייץ וטוניקה או ג'ינס וחולצה. גם שמלות הן פריט לבוש מאוד נוח וקליל, בעיקר בקיץ. וגם כשאת בוחרת בכל זאת בג'ינס (כי הוא נוח) אפשר תמיד לשלב חולצה נחמדה מבד נשפך ועם מעט ברק עמום ליצירת לוק קז'ואל משודרג. ג'ינס לא אומר חיבור אוטומטי לחולצת טריקו. להיפך – אם אני רוצה לשדרג את מראה הג'ינס זה יהיה תמיד עם חולצה מעניינת ושיקית.
 
הבחירה בבגדים רחבים כדי שיהיה לך נוח באה על חשבון סטייל מגניב - את לא באמת חייבת חולצה צמודה, אפשר לבחור חולצה במידה הנכונה עבורך ושתהייה מעט loose, רחוקה מהגוף. אם במקרה הלכת על חולצת אוברסייז קחי מידה קטנה יותר כדי שהמראה יהיה "אסוף" קצת יותר. עדיין תרגיש נוח אני מבטיחה לך
 
במקום הטייץ הנוח והכל כך לא שיקי תרכשי לך כמה זוגות מכנסיים מבד נופל ועם גומי למעלה. הדרך לא ליפול למראה טרנינגי היא שוב בבחירת הבד. זה אומר שטריקו מחוץ לתמונה ובמקומו נכנסים בדים נשפכים ואולי עם טקסטורה מעניינת. את השרוך שמאפיין מכנסיים בסגנון הזה פשוט תגזרי.
 
אם את לא בעניין אקססוריז שבאופן טבעי משדרגים את המראה ההמלצה החמה שלי היא להכניס צבעוניות למלתחה. כי מכנסיים נוחים בצבע מגניב הם עדיפים על מכנסיים נוחים בצבע שחור 🙂 מסכימה?
 
את המשפט "את הכי יפה כשנוח לך" תשאירי למותג הנעליים שהמציא אותו והשתמשי במשפט שמלווה אותי תמיד – "את הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך".
 
שלך, לילוש

שופינג עם סטייליסטית

ההנחה הרווחת היא שליווי של סטייליסטית מקצועית הוא מותרות.

אבל תחשבי על כל הבגדים שאת קונה ולא עושה בהם שימוש כי אין לך מושג איך. תחשבי על כל רגשות התסכול כשאת נכנסת לחנות והולכת לאיבוד, יוצאת בידיים ריקות או קונה שוב פריטים שדומים למה שיש לך בארון. תחשבי על כל הפעמים שאמרת לעצמך, איך זה שהארון שלי מלא בגדים ועדיין אני מרגישה שאין לי מה ללבוש.

ואז תחשבי על השקעה חד פעמית ברכישת ליווי של סטייליסטית מקצועית שתלמד אותך איך להמשיך לקנות ולחסוך כסף, איך להוציא מלא שילובים מהארון שלך בלי שהוא יהיה מפוצץ וגדוש.

השקעה חד פעמית ותוצאות לכל החיים. שווה בדיקה, לא?

100105298_3119145264869594_3349904762362396672_o

השאר תגובה